|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Політика проти Історії 14.05.08 16:36
___bronek
нічого :) я особисто вірю, що євреїв розстрілювали, але газових камер не було
сумніватися в історії та піддавати її аналізу, на мою думку , це добре! єдине , що не підлягає сумніву - це Любов 14.05.08 16:28
___MateyS
bronek
Ну вибач:) Значит ми з тобою ровесники (нічого, що на ти?)! А про те чи були газові камери, і про сумніви в їх існування, я прочитав у Ходоса Едуарда. Висновок, якщо цих камер, як і Голосту не було, їх придумали. В мене немає точної відповіді на це, проте я особисто засумнівався... 14.05.08 16:22
___bronek
http://hedrook.vho.org/library/rudolf.htm
Гермар Рудольф - в прошлом перспективный немецкий учёный-химик, доктор наук. В 1991 году совершил поездку в бывший концлагерь Освенцим-Биркенау, где провёл исследование так называемых "газовых камер". Вышедший через два года экспертный доклад Рудольфа показал, что эти помещения технически не могли использоваться для совершения массовых убийств с помощью газа. Сразу же после этого Рудольф стал подвергаться многочисленным преследованиям со 14.05.08 16:21
___bronek
MateyS мені за 40
_mr подивіться "ZEITGEIST" ("Дух часу") не з усим можна погоджуватися, але основне, що нами маніпулюють, маніпулюючи фактами - це факт відносно маніпуляцій , існує група вчених, істориків, журналістів які заперечують застосування газових камер для знищення євреїв у концентраційних таборах, ці люди є ревізіоністами 14.05.08 16:17
___MateyS
_mr
Згоден на всі 100%... Дуже жаль, що ці люди не розуміють, що ними маніпулють, проте вони свято переконані, що маніпулюють нами, і що це ми такі нещасні, бо нам затуркали голови нєгодниє бєндеравци, прищавий Вітя, і дєвушка с косой.:( А коли ти починаєш наводити конкретні факти, котрі знаєш від своїх родичів котрі пережили Голодомор, чи про те, що і як було при визволенні моєї рідної Черкащини, відповідь одна, ну хто-зна, а вот мнє одна бубушка расказивала, а єй дєдушка, а єму...:( 14.05.08 16:09
___MateyS
bronek
Вони то поїдуть, але все'дно користуватимуться штампами ОРТ:( Як казала одна русская жєнщіна, да у нас тоже голод бил, прішлось адну карову зарєзать... І ще одне, Ви, здається молода людина, і дивитесь на все з оптимізмом, а я, коли побачив, як януковічу ці люди руки цілували, не вірю, що зможу з такими порозумітись... 14.05.08 16:07
____mr
мислити штампами набагато простіше них думати. А те що таким чином людина деградує, це не важливо... хоча важливо для тих хто маніпулює цими людьми. Викликати негативну емоцію набагато простіше та зручніше при манимулюванні.
14.05.08 16:07
___bronek
я переконаний, що Ваші родичі просто як люди нормальні в буденному житті, їм просто необхідно з'їздити туди, до таких же нормальних людей
14.05.08 16:03
___bronek
мені здається, що Ви не зовсім зрозуміли про що я
я пропоную кожному кримчанину з'їздити на Великдень або на Різдво у Карпати і подивитися як і чим там люди живуть мені здається, що після таких поїздок олово розтане ;) 14.05.08 15:54
___MateyS
bronek
"зрозуміти одне одного - це важка робота" Нє, друже, дуже важко зрозуміти одне одного, коли принаймі одна сторона цього не хоче:( моя дружина росіянка з Криму, проте читає, думає, має свою думку і про Голодомор і про УПА та й інше з історії України, часто навіть радикальніша за мене:). Але коли спілкуємось з її родичами намагаємось не зачіпати такі питання, бо очі в них відразу стають олов'яними, і замість подумати, чуєш штампи. Такі як в Бережної чи то пак у Табачніка, його писанина:( 14.05.08 15:44
___bronek
я згоден, але боюся, що скоріще все спалять, аніж відкриють
14.05.08 15:41
___bronek
_mr
ok 14.05.08 15:38
____mr
___bronek
Данні про Голодомор є, зайди на сайт СБУ. 14.05.08 15:35
____mr
Пригадайте як були проти в ФСБ та керівництво Росії проти зняття грифа "Таємно" з матеріалів про Голодомор. Якщо це фальсіфікація Ющенко и команди СБУ, то логічно припустити що, Росія може розвінчати цю "брехню" стосовно Голодомуру, своїми архівними данними, але ж вони це не роблять. Тількі продовжують оперувати фактами на рівні емоцій та фраз "як це всім відомо". Кому "всім", звідки "відомо", хто "повідомив"?Виходить що звинувачення у "фальсіфікації Глодомору" це ще один наклем "родом из СССР"
14.05.08 15:27
___iskander48
Статья хорошая,в комментариях в основном эмоции.Кто не с нами-тот против нас.Ах нас все обижают,ах нас никто не понимает.Не нужно забывать,что Украина не только Карпаты,а и Сумщина,Полтавщина,Херсонщина ... ,можно перечислять долго..И пока,мы будем скубтись друг с другом,г.Лужков будет себе позволять себе в отношении Украины все, что угодно.А,вот,если бы на рейде в Севастополе стояли два суперкрейсера: "Варяг" -продан Китаю на металл и "Украина " -20 лет не можем достроить то было-бы нам веселее
14.05.08 15:26
____mr
некорректно помилково робити висновки подій 30-50, використовуючи світогляд та мораль теперешнього часу. Що було відомо мешканцям місць де ще не ступала нога більшовиків про Голодомор, про тотальне виселення татар з Криму.Такаж доля могла настигнути і їх.Ось такі були вхідні данні.Якщо б режим більшовиків не був таким кровавим можливо і не було б УПА. До речі у Росії, архіви 30-50хх років все ще під грифом "секретно". Що в них такого, що може шкодить Росії у 2000-му?Можливо розвінчання міфів.
14.05.08 15:16
___bronek
___Северянин !
сподіваюся тільки на те, що у нас все хороше ще попереду! :) зрозуміти одне одного - це важка робота 14.05.08 15:13
___bronek
_mr
наскільки я розумію, то архівних даних по голодомору взагалі немає, але ж це не говорить, що голоду не було я просто хочу сказати, що архіви не дають реальної картини 14.05.08 15:08
___Северянин
14.05.08 14:30 ___bronek - А я розумію... Але він не може вибачити своїх товарищів якіх вбили тоді. Я бачив як ми поводили себе у ГДР... Було іноді соромно за своїх. Але є якась історія і в інших регіонах країни окрім Галичини. Є в Одесі, є в тому ж Севастополі, люди мають свої погляди... Але нажаль у Києві дуже багато політруків різних кольорів, а справжних вчених обмаль.
14.05.08 15:05
___bronek
_mr
я не проти архівів, гівном кидатися не хочеться :) род військ? НКВД мета - дивізія мала знищити село разом з мешканцями скільки входило в дивізію не знаю, знаю, що коли дивізія гинула, то їй вислали 400 з чимось НКВД-шників, яких також знищили на підступах до села (там гуцули зараз поставили хреста - все ж люди загинули) з цифрами в мене бачите пагано, але я маю об'єктивне емоційне наповнення і мене це влаштовує :) 14.05.08 14:45
____mr
то ___bronek
архіви потрібні для надання інформації для аналізу. спробуй знайди відповідь стосовно "знищили дивізію сибіряків". Род військ, час знищення, з якою метою цю дівізію послали до цього села. Хто знищів, які формування "гуцулів", навіщо вони це зробили. І тоди замість слова "знищили" може появитися іньше.До речі стрілецька дивізія РККА налічувала від 4000 до 11000 бійців.Архіви КГБ 30-40хх років все ще державна таємниця у Россії. питання "Чому, що в них такого небезпечного?" 14.05.08 14:41
___bronek
Северянин - і я Вас !!! )))
14.05.08 14:36
___bronek
таким чином всі будуть знати об'єктивні обставини які привели до стрілянини одне в одного,
українці будуть великою нацією тоді, коли не просто простять одне одного, а зрозуміють, що так склалися обставини :( і візьмуть ті уроки в майбутнє 14.05.08 14:30
___bronek
Северянин, з'їздіть в Карпати і в любому селі Вам розкажуть чому Вашому сусіду стріляли в спину "в спину"
після такої поїздки Ви зрозумієте, що йому нінащо ображатися, а ще було би добре взяти його з собою до гуцулів :) 14.05.08 14:24
___Северянин
14.05.08 14:07 ___bronek - Цілком підтримую!
14.05.08 14:19
___bronek
_mr
наша біда , що ми пишемо загальними фразами мого діда розкуркулили, а потім згноїли на Донбасі - це факт історичний, був я у Космачі і знаю точно, що гуцули знищили дивізію сибіряків біля цього села і це факт, і факт є те, що били москаля молоді відчайдухи з УПА, деякі з них були мешканцями Космача - це історія і поїдьте розпитайте на Миколаївщину що було у 32-33-му - це історія маю думку, що архіви не дають повної картини того, що відбувалося, її дають люди , які були невольними свідками 14.05.08 14:15
___Северянин
14.05.08 14:00 ____mr - Я. Это рассказы моего соседа по гаражу, когда наступали. Я им склонен доверять. Точно также как доверял рассказам моих бабушек о Голодоморе ( одна под него попала, а другая нет, но считала необходимым нам это рассказать). Это было. Для меня это понятно и объяснимо. Для ветеранов обидно и необъяснимо.
14.05.08 14:07
___bronek
головне примирити сторони, шукайте в нашій історії позитив - це головний матеріал з якого треба робити державу
я вірю у Вас ;) 14.05.08 14:03
___bronek
а Іра не просто історик-депутат, вона ЖІНКА і дуже красива, ну і давайте її не тицяти в багнюку
я от не вірю в газові камери і в 6млн євреїв не вірю (але я маю серед них друзів) Іра не боїться писати і це класно, побільше аргументів і їй Богу вона переосмислить закриті для неї сторінки історії Ірочка, з'їздіть до Львова, сходіть до краєзнавчого музею і Вам багато проясниться - цей народ має величезний духовний потенціал, його треба розворушити, Ви можете зробити Україну Великою, > 14.05.08 14:00
____mr
Хто може надати інформацію стосовно "Пока ветераны ВОВ живы стрельбу УПА в тыл Красной Армии тяжело опровергнуть". Коли, по яких частинах стріляли, що вони робили в той час на терріторії Украіни, джерело інформації. Без цього немають сенсу всі розмови хто герой а хто антигерой. Історія не має тільки чорних та білих кольорів. Звинувачуючи чинну владу у фальсифікаціях історії, варто не забувати як фальсіфікували історію в СРСР. Прикладів багато той же Ленин, як його "відмивали" від німецких грошей
14.05.08 13:54
___bronek
панове! ну ми ж з Вами знаємо хто герой, а хто антигерой.
це визначається просто : хто любив Україну і гинув за неї - герой, решта - герої, але не наші герої 14.05.08 13:50
___bronek
все написане мною написано щиро :)
14.05.08 13:49
___МАРТ
Для Бережної герої та моральні авторитети це мабуть Янукович,Ахметов,Савлохови та ін кримінальні покидьки..
14.05.08 13:47
___bronek
але яка ж гарна !!! бажаю Вам побільше діток, і щоб були здорові (думаю вони будуть у Вас красиві) , не звертайте уваги - пишіть , тільки одне прохання , міняйте частіше Ваше фото блого - з радістю буду переглядати ;)
14.05.08 13:46
___Северянин
14.05.08 13:39 ___serpav - Вы так достойно защиаете перечисленных Вами исторических персонажей... Что нет слов. Думаю они не заслужили такой грязной защиты и неуважения. Вы просто используете память о них, как повод для оскорбления других людей по совершенно иным проблемам.
14.05.08 13:42
____mr
Хто вона та звідки:
З повагою до кожного з Вас, Ірина Бережна Народний депутат від Партії Регіонів www_notar-berezhnaya_com_ua 14.05.08 13:39
___serpav
Що ти пургу несеш? Бачте Бандера з Шухевичем та Петлюра з Мазепою їй не подобається. Зате й словом не обмовилася про виродків - Леніна, Хрущова, Брєжнєва і т.п. ,- яких зарахували до великих українців. Твоя стаття мала бути написана на російський мові, тому що саме жителям півдня і сходу вона адресована, саме російсьмовним ти вирішила попудрити мозги. Говорячи твоїми ж аналогіями ти вирішила розчесати нам історію з книжок двадцятирічної давнини.
14.05.08 13:00
___sms
В цієї Бережної в голові каша. Хотіла довести, що Шухевич і Бандера не герої, а нічого не вийшло - ні одного аргумента проти. Пустий трьоп. Єдине,що в неї вийшло - це довести, що особисто їй вони не подобаються. Але її "авторитетну думку" можна сміливо послати на х.. а авторці порадити писати коротші статті - 1-2 речення не більше.
14.05.08 11:07
___Orest_
Таке враження, що саме про автора говориться в анекдоті.."чукча нє чітатєль, чукча пісатєль". Перш ніж,що-небудь писати потрібобуло б автору хоч щось прочитати з історії, кроме замизганих радянських штампів і історичних побрехеньок.
Історію потрібно не переписувати, а очищати від брехні і фальсифікацій які розпочала ще одна відома німецька фройлян видавши указ "О нєобходімості сочинєнія історіі Россіі" 14.05.08 10:07
___Дніпро06
Давно не читав такого бреда на УП!
З якої фракції ця депутат? З фракції "Оху....шая Россия"? А статтю ій Табачнік накрапав, по стілю дуже схоже. 14.05.08 01:18
___Северянин
14.05.08 00:09 ___brend - ??? А не во Львове он уже не герой? По моему Бандера не нуждается в такой дешевой защите.
14.05.08 00:09
___brend
Хочеш знати чому Бандера герой? Приїдь до Львова тобі дурі розкажуть
. 14.05.08 00:01
___ТВН
"Політика проти Історії" Ні - проституція заради статку... І. Бережна
13.05.08 23:41
___Северянин
13.05.08 22:28 ___Yashka - А земли Войска Донского например? Почитайте историю какую-нибудь... А городки и городища по Донцу. По вашему нужно выселить всех австралийцев и оставить одних аборигенов?
13.05.08 23:37
___Северянин
13.05.08 22:49 ___Yashka - А в Берлине опять покраснела? Украина независима, только непонятно от кого. Пока от своих граждан, и упрямо прет по тупиковому феодальному пути развития.
13.05.08 23:06
___Yashka
Плутон. Згідний з вами.
Такого зброду в Верховній Раді багато, охоронці, шофери, кухарі, проститутки, Ющенко і т.д. Це переваги пропорційної системи. А якщо на Президента України Лужков посцав би, це розглядали би як сечу, чи як воду, як дощ? А партія регіонів розцінила це б як приниження чи як емоційний крок людини як не встигла добігти до туалету? Біда і причина вся у тому, що нас в Росії взагалі не розглядають як народ і як державу. Нас розглядають як бидло. На добраніч. 13.05.08 22:49
___Yashka
Северянин
fthi - Пока ветераны ВОВ живы стрельбу УПА в тыл Красной Армии тяжело опровергнуть... А я так понял, что никто и не опровергает стрельбу УПА в тыл Красной Армии. Красная Армия была красной до тех пор, пока она воевала на своей територии, а на Западной Украине она "облезла" и стала фашистской - коричневой, так считало местное население. Украина 17 лет независимая, а всеравно чужая многим. А тут Красная Армия 1939-1941 г. 2 года и ёё все украинцы Запада должны были считать своей. 13.05.08 22:47
___Плутон
с двумя точічками ілі с одной?" Поки мама по луганську провалювала вибори самому кармазіну й віктору Андрійовичу(всі шахрайки,скандалістки й публічні дівки світу-гімназистки в порівнянні з мамою бережною),іра завядки їй й фуксману "несподівано"опинилася в депутатах від регіонів.Оце така карєра.правильно хтось із дописувачів зауважив-сама вона настільки нікчемна,що не здатна зліпити й двох слів.Отож ця маячня-не її, хоча вона й сама, як невіглас,нічого в історії України не тямить.Сміховисько !
13.05.08 22:41
___zayac
Соромно за Україну,коли в неї народні депутати такі дурні,тай після виступу Лужкова представники Партії регіонів наче в рот гівна набрали.
13.05.08 22:38
___Плутон
Не так давно Іра приїхала до Киэва з Луганська,мама (яка займалася грабіжниц бізнесом) купила їй квартиру в центрі Києва,авто й привела в офіс "партии защитников кармазина".Той їй за нетрадиційні сексуальні послуги вибив нотаріальний округ.Освіти в Іри-ніякої,позиції теж,як світогляду.Спотворена розцяцькована блискуча мавпа-в реальності Іра дуже неприглядна,неохайно ходить,дурні манери.Згодом той же кармазін в Харкові як вибив "доктора філософії в обл права",хоча сама Іра перепитує"І-ето какоє-
|
![]() ![]()
Мега-проект президента Ющенка
Свидетеля по делу отравления Ющенко избили прямо в Генпрокуратуре?
Відлік пішов: 30, 29, 28, 27… 0
Кучма – політ нормальний. Чи політнормальний? ![]() |
|
Наші партнери: Blox.ua
|
![]() |
©2000-2008 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|