|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() IP: 77.121.109.--- 03.04.08 13:03
___Арон
Дмитрий, domo_ arigato! увидимся в КСК:)
IP: 195.43.43.--- 03.04.08 10:22
___AdamO
Дмитре Гнатовичу, ріспект за такий першоквітневий отжиг! Коментатори, прийміть це до уваги! ;))) http://www.prevedgame.ru/in.php?id=764394
IP: 193.109.9.--- 02.04.08 22:47
___teddy
Розмовляв у Вашому тоні та стилі - не більше і не менше. Якщо Ви використовуєте для опису людини вислови, подібні "стилю шавки" - чому Ви вимагаєте по-іншому відноситись до Вас? Лише тому, що "большие государственные слоны", яких Ви обожнюєте, легко здатні розчавити невелике та підчас дурне собаченя?
Щодо ронінів. Не знаю, мо пан Видрін розуміє сенс та історію відносин між слугою-воїном та "господарем", мо - це його "стеб". Вам пропоную ознайомитись з класикою. Назви потрібні? IP: 77.123.198.--- 02.04.08 21:32
___sybarite
Кстати, о Выдрине единоборце - http://www.segodnya.ua/news/948291.html
IP: 91.145.206.--- 02.04.08 18:34
___krom
teddy
По перше, поняття такого як зрада хазяїна для справжнього самурая не існує, хазяїн для нього закон а якщо самураю щось не подобається, вихід один - харакірі. Судячи з ваших коментарів ,а відповідно і світогляду, ви такий же самурай як і пан Видрін. А по стилю охарактеризував би вас як "хагіс", з вами, певно, хазяїну вашому і сухо, і попа дихає. А хамити не потрібно, не гарно. IP: 193.109.9.--- 02.04.08 13:51
___teddy
2 krom.
"...стиль шавки" (с). А Ваш тоді - стиль хохлосрачу? IP: 193.109.9.--- 02.04.08 13:49
___teddy
2 Верочка.
Ви спрощуєте - дуже - сутність того, хто є роніном. Чи не тому, що допускаєте зраду господарем свого "самурая"? Вона, зрада, для Вас - є нормальною? IP: 91.145.251.--- 02.04.08 13:39
___krom
Геніально і правдиво про себе коханого сказав, дійсно не додати і не відібрати - стиль шавки.
IP: 91.145.251.--- 02.04.08 13:39
___krom
Геніально і правдиво про себе коханого сказав, дійсно не додати і не відібрати - стиль шавки.
IP: 195.248.173.--- 02.04.08 13:32
___Верочка
Комплимент себе сделал - самурай он...хахахах!!!
Ну и самурай - предавший хозяина и моющий ему кости во всех кабаках! IP: 193.109.9.--- 02.04.08 13:05
___teddy
Дмитро,
тобто ви кажете, що господар ваш - помер? Не в прямому сенсі, звичайно - цур йому. Як там: у будь-якому жарті є певна частка жарту... IP: 77.239.178.--- 02.04.08 12:52
___max_
Довольно смешно и оригинально... Но, в стиле писателя-юмориста... Умный человек, но мозги и мораль не туда повернуты.
IP: 81.31.42.--- 02.04.08 12:08
___Orko
Видрін нагадує футбольного журналіста, котрий про футбол знає абсолютно все, але по живому м'ячу попасти не годен
IP: 212.90.169.--- 02.04.08 12:03
___Peresich
Т01.04.08 22:45 ___ght
Усміхнуло. :-) Цікаво було б знати якими бойовими мистецтвами займався пан Видрін і чогодосяг. Може хтось в курсі? Просвітіть... Полагаю, что дзю-вместо... IP: 193.19.152.--- 02.04.08 11:01
___SDvr
Лично я почитал с интересом. Взгляд на украинскую политику с необычного ракурса он всегда интересен тем, кому уже не нужно читать многостраничную аналитику про сферы влияния, орбиты окружения, расклады и интересы, чтобы разобраться, кто есть кто.
Единственное - у козы не бывает отела (пофиг сельская она, еврейская или нет-)))). Ну это так, к слову IP: 195.38.17.--- 02.04.08 10:10
___samurai
Дм. Выдрин скользит по поверхности политической реальности, умудряясь не замочить при этом...ну, вы и сами знаете что. При этом под поверхностью он энергично пребирает лапками как утенок Дональд. В результате к лапкам кое-что пристаёт. Вот это кое-что и есть стимулом "скользить и перебирать". Это стиль или человек?
A propos: выражение "стиль - это человек" принадлежит писателю Стендалю, а не писателю Відрину IP: 77.123.114.--- 02.04.08 07:20
___Ось
"Улыбайтесь, господа!
Серйозное выражение лица - это еще не признак ума" ("Барон Мюнхаузен") IP: 77.122.55.--- 01.04.08 23:51
___compositor
01.04.08 18:43 ___observator
"Да, ошибся я - конечно же Игнатьевич. Давно не общался с этим умнейшим и интеллигентнейшим человеком" Вобщє, умнєйша, опитнєйша людина! (Лесь Подерв'янський. "Сноби"). IP: 194.44.190.--- 01.04.08 22:45
___ght
Усміхнуло. :-)
Цікаво було б знати якими бойовими мистецтвами займався пан Видрін і чогодосяг. Може хтось в курсі? Просвітіть... IP: 217.117.75.--- 01.04.08 21:01
___Saesar
А я не маю сумнівів, що й Геракла пан Видрін характеризує за стилем як " асенізатора", бо той вовтузився у стайнях. Дмитро Гнатович міг би бути "освіжувачем повітря" у процесі, але й на це не спромігся! Зі святом!
IP: 77.123.191.--- 01.04.08 18:43
___observator
Да, ошибся я - конечно же Игнатьевич. Давно не общался с этим умнейшим и интеллигентнейшим человеком, вот и запамятовал. Проверять не стал, понадеялся на память. И вот те на...Вообще, часто так бывает, когда пытаешься сосредоточиться на главном, как ктебе кажется, ошибаешься в деталях. И наоборот, за точными деталями часто ускользает и искажается главное, почему так?По идее все должно совпадать, точная деталь, правильное по существу.
Простите. IP: 81.24.208.--- 01.04.08 18:40
___coll22
Статья очень интересная. Про кислотную дискотеку - весело. "Побольше гламура" - как поется в одной примитивной песенке. Про Президента весело и позитивно, про Януковича - не особо глубоко, про Юлю - всё правда. Можно было и добавить про её личное невежество. С праздничком!
IP: 193.19.242.--- 01.04.08 18:27
___krist
Еще один скажет что-то хорошее о Выдрине и я поверю...
IP: 213.133.167.--- 01.04.08 18:21
___Fukuyama
2observator
Вообще-то Выдрин Игнатьевич, а может Вы кого-то другого имели в виду? IP: 77.121.85.--- 01.04.08 18:18
___alkiev
Не плохо, местами - удачно сказано о Юле, Яныке, Рудьковском и некоторых других типажах политуса.
Ну, и себя не забыл, бродяга - "Я ведь говорю, что ронин – это человек, у которого нет хозяина." Хозяева, Ау..... Выдрин вас ищет ... :)))) IP: 195.138.81.--- 01.04.08 17:43
___Kotia
01.04.08 14:51 ___sybarite
Дуже слушне уточнення. Незлобно і дотепно IP: 77.123.191.--- 01.04.08 17:41
___observator
Я бы назвал стиль Дмитрия Михайловича как Дворянин в мещанстве или Буддист последних времен или Дон Кихот на службе у Санчо Пансы или Горе от ума информационного общества. Но на самом деле он - пятый элемент украинской политики, хоть это он и тщательно скрывает от всех нас.
С уважением к вам, Дмитрий Михайлович. Михаил Мищишин. IP: 77.123.205.--- 01.04.08 17:17
___malushka
Жаль, что не прокомментировал стиль Черновецкого, а то получили бы "кайф"
IP: 77.123.113.--- 01.04.08 17:12
___lev_silych
ми можемо тільки один раз повестися на яскраву обгортку цукерки, але коли в середині кізяк... извините, ребята... ніхто другий раз її вже не схаває. ну, хіба що пару чоловік :) яка б красива дівчина не була, та коли у неї тріперок, то пардоне муа...
ось вам і весь стиль, ребята ;) вот так и живьом, ;) в постоянной борьбе души и тела, форми і содержания... ну, и стиля тоже :) IP: 213.227.195.--- 01.04.08 17:11
___Gektor
C 1 апреля!
IP: 77.123.113.--- 01.04.08 17:06
___lev_silych
пан Видрін заплутався цілком... форма, зміст... наголошує на важливості змісту, а сам з головою потонув у понтовій формі... який чьоткій самурай:) ! всім по ярличку роздав...
от потішають люди-віщуни... це треба так, а це отак... перетворюють політику у якісь промо-акції та дешеві (за суттю, не у грошовому вимірі:) рекламні трюки! я - представитель канадской компани, купите обезьянку - везде по 200, а у меня за 100... люди ж не лохі, просто терплячі... IP: 194.44.164.--- 01.04.08 17:00
___Детка_Вил
До авторів злобних коментарів пропоную ставитися поблажливо - сьогодні їх день.
Я ж не можу допетрати - кого Видрін мав на увазі як другого представника "гвірського" стилю? IP: 77.122.13.--- 01.04.08 16:58
___Нєзнайка
"01.04.08 16:17 ___ЬЯ
Полностью согласна с предыдущими: удивляет как УКРАИНСКАЯ правда так роняет свой авторитет приглашая подобных, так называемых политологов (так и хочется написать болтологов). Есть еще один, раздражающий донельзя - Погребинский. " Та хай вже краще буде Видрін, ніж ДУБинянський. IP: 77.47.128.--- 01.04.08 16:54
___Bri
А нічого так - смішно і досить достовірно (особливо з Рудьковським вдало вийшло)... Хоча, якби він не був політологом (політиком чи просто платним циркачем), в нього залишився б час для ознайомлення із соціонікою і його тлумачення були б більш достовірними.
IP: 213.186.214.--- 01.04.08 16:51
___HUMAN
Выдрин жжот! І гумор, і стьоб, і іронія, і справді гарні думки. А от журналістка - ну просто вівця тупезна. Такі коментарі - я просот ржав від її реплік. АФЦА ТУПАЯ!
IP: 193.26.13.--- 01.04.08 16:47
___алекс23
У Погребинского фамилия соответствующая, не слазит с маасковских каналов.
IP: 213.133.167.--- 01.04.08 16:39
___Fukuyama
Не треба бути такими серйозними. Видрін в свойому ж стилі приколовся - а всі сприйняли це як вдумливий коментар.
Хоча, ніде правди діти, коментарі Дмитра Гнатовича не так вражають як скажімо у році 2002-2003. Не думаю, що це так змінився він, скоріше змінилися ми. IP: 81.31.42.--- 01.04.08 16:17
___ЬЯ
Полностью согласна с предыдущими: удивляет как УКРАИНСКАЯ правда так роняет свой авторитет приглашая подобных, так называемых политологов (так и хочется написать болтологов). Есть еще один, раздражающий донельзя - Погребинский.
IP: 77.121.235.--- 01.04.08 16:10
___SurferUa
Выдрин - никакой политик и блестящий публицист и комментатор.
IP: 212.90.169.--- 01.04.08 15:22
___Peresich
В старой песне пелось: "Мы покоряем пространство и время". Намеренно беру лишь эту строчку - про "комсомольское племя" и "молодые хозяева земли" дискутировать - места не хватит. Как стилист - или стилет? - кто его знает?- Выдрин предполагает покорять время с помощью этих своих размышлизмов на уровне капустника или институтской стенгазеты, остается пока непонятным. Может, в "стиле Фантомаса" - появляясь каждый раз в ином обличье? Расчет на то, что широкие массы так же глупы, как комиссар Жюв?
IP: 77.123.198.--- 01.04.08 14:51
___sybarite
Мне кажется Выдрин путает "гламур" с "кичем". Кроме того, "ронин", это самурай потерявший хозяина, а не предавший его. Предатель - "урагиримоно". После такого только и остаётся, что харакири сделать.
IP: 77.121.124.--- 01.04.08 14:37
___msh
Очень забавно . Совсем не пойму злобствующих комментаторов. Конечно, слово "прийом" в русском тексте - это круто, но к автору не имеет отношения.
І ніякої зневаги до себе як читача УП та громадянина україни не відчуваю! IP: 88.81.239.--- 01.04.08 14:26
___LittleLion
"прийомах…" - так даже моя дочь не пишет, хоть и журналистике не обучалась....
Неинтересное интервью, неинтересного человека, взятое безграмотной журналисткой... "Какая страна - такие и теракты" IP: 77.122.118.--- 01.04.08 14:20
___техник_хх2
А с какой стати этот бредоносец в топе?
Неужели в этом дерьмо-материале важности и актуальности хотя бы 10% от темы с Коломойским? Просьба к редакции не выкладывать что попало на топ. А Выдрин как политолог и как личность (а выдающейся он никогда особо и не был) уже не первый год как отжил свое. Или это он сам везде сеутся? IP: 195.78.58.--- 01.04.08 14:20
___Andronik
Дозвольте поцікавитись, чому УКРАЇНСЬКИЙ ПОЛІТИК, ПОЛІТОЛОГ, ПИСЬМЕННИК, зрештою, дає інтерв'ю як іноземець? Оця зневага до україномовних читачів Укрправди і називається у видріних ліберальною демократією...
|
![]() ![]()
Кортеж Тимошенко потрапив у аварію
Кредит на квартиру: тепер ще далі за межами реального
Правила політичної реклами
Гривня йде до 9?
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|