У Тимошенко похвалилися, що вона "лідер" за присутністю у медіа
Кандидат у президенти Юлія Тимошенко лідирує серед претендентів на посаду глави держави за показником медіа-присутності.
Про це повідомляє її сайт із посиланням на дані аналізу Інформаційного центру "ЕЛВІСТІ", отримані з використанням системи моніторингу новинної інформації в інтернет InfoStream.
Зокрема, за цими даними, з 28 грудня по 3 січня діяльності Тимошенко було присвячено 4 795 публікацій.
"При аналізі враховувалися тільки ті публікації, в яких кандидат у президенти згадувався тільки в контексті президентських виборів. Згадування в блогах і форумах при аналізі не враховувалася. Кратність згадок кандидата в публікації також не враховували", - зазначається в повідомленні.
Протягом першого тижня 2010 року було оброблено більше 226 тис. публікацій.
"У всіх без винятку кандидатів на минулому тижні відзначено зниження медіа-присутності, причому змін в рейтингу кандидатів практично не відбулося", - йдеться в повідомленні.
Серед іншого, дослідники встановили, що всього за період з 28 грудня по 3 січня всі кандидати в президенти згадувалися хоча б один раз у публікаціях 702 інтернет-джерел.