Київські лікарні навчились обдурювати Prozorro: закупили 50 швабр за 123 тисячі

Четвер, 21 липня 2016, 15:47

У київських лікарнях знайшли способи, як обійти систему електронних закупівель Prozorro. Серед них – розмитий опис предмета покупки, відсутність у переможців документів, які вимагалися на момент подачі заявки, "виписування" умов під власних постачальників.

Про це повідомляє прес-служба Transparency International Ukraine з посиланням на дані центру "Ейдос".

"За даними, які можна дослідити через внутрішню систему bi.prozorro, 79% закупівель мають низьку якість оголошень, а 72,5 % – низьку конкурентну активність", - йдеться в повідомленні.

Так, у Київському міському клінічному онкологічному центрі під час закупівлі професійних німецьких швабр Vermop було зазначено, що предметом закупівлі є "пристрій з утримувачем та насадкою".

Пропозицію в зазначеному тендері подав лише один учасник. 50 "пристроїв"  було придбано за 123 тисяч гривень (по 2,5 тисячі за швабру).

"Такий нечіткий опис предмету закупівлі вводить в оману учасників і знижує конкурентність", - йдеться в повідомленні.

У свою чергу Перинатальний центр Києва під час закупівлі послуг із прання білизни висунув вимоги щодо обов’язкової наявності виробничих та адміністративних приміщень, які належать учаснику на правах власності, та досвіду робіт на ринку послуг з прання не менше 5 років.

Однак пропозиція переможця не містить документів, які б підтверджували відповідність зазначеним вимогам.

Відзначається, що з початку 2016 року через систему електронних закупівель Prozorro медзаклади Києва провели 4109 тендерів. 3,8% процедур закупівель проведені непрозоро. 

"Загальна сума контрактів, укладених за результатами закупівель складає 53,8 мільйона гривень, а потенційна економія складає 25,6 мільйона гривень, або 20,77% , середня кількість пропозицій в 1 процедурі складає 2,74", - підсумували у Transparency International Ukraine.

Українська правда. Київ

"Українська правда" в Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: