ЗМІ: Міст до Криму став для Росії надто дорогим "тупиком"
Без зв'язку із зовнішнім світом Крим став для Росії глухим кутом, з чим можуть бути пов'язані затримки і надзатрати при будівництві анонсованого Путіним мосту.
Про це пише російський Forbes.
Через те, що Україна ввела транспортну блокаду свого півострова, для Росії "Керченський перехід веде в глухий кут".
"У Криму весь пасажирський курортний потік уміщався в поїзд Москва - Харків - Сімферополь, а вантажний потрібен тільки для підтримки життєдіяльності Криму. Весь цей проект - ідіотизм", - заявив виданню московський спеціаліст-шляховик.
Міст мав для РФ економічний сенс, якщо дозволяв скоротити шлях її товарів в ЄС. Але в умовах західних санкцій це стало фактично неможливим.
При цьому, за попередніми розрахунками, на 1 км Керченського переходу потрібно, за нинішнім курсом, $173 мільйони. І ця сума може зрости ще, коли роботи почнуться.
Для порівняння, побудований в 2007 році китайський міст Ханчжоу Бей (36 км через океан) обійшовся в $41 млн за 1 км.
Один з друзів Путіна - Геннадій Тимченко - встиг відмовитися від цього проекту, пославшись на те, що це може принести "іміджеві втрати".
Однак за будівництво мосту взявся інший "король держзамовлення" Аркадій Ротенберг.
"Може, Аркадій Романович [Ротенберг] готовий померти смертю хоробрих, але Тимченко втрачати бізнес не хоче", - іронізує один з близьких людей Тимченка.
У той же час, близька до Ротенберга людина, яка обертається в силових кабінетах, стверджує, що бізнесмен "взяв під козирок", оскільки "розуміє стратегічний план".
"Коли в Новоросію увійдуть Запорізька, Херсонська, Миколаївська і Одеська області, перехід забезпечить вихід через Крим в Європу", - запевняє він.
Проте офіційні чиновники запевняють, що "проект Керченського переходу швидше пов'язаний з необхідністю розвивати Крим, наближати його до Росії".
Українська правда