Тимошенко говорила з Клюєвим, але він її не переконав?

Четвер, 13 лютого 2014, 16:29

Голова Адміністрації президента Андрій Клюєв, судячи з усього, справді вів переговори з Юлією Тимошенко в Харкові 26 січня.

Це випливає з фактів, зібраних журналістом Мустафою Найемом щодо заявок у Центральну диспетчерську службу "Украероруху" на чартерні перельоти Київ - Харків із 23 до 26 січня.

26 січня літак Gulfstream 150 із бортовими номерами OE-GAS літав до Харкова. Він обслуговується австрійським авіаперевізником Avcon Jet AG. За даними порталу "Aircraft Registration Database", до отримання номера OE- GAS цей борт мав номери UR-KAS.

Літак із таким номером раніше обслуговувало українське ТОВ "Авіакомпанія " Аеро-Чартер", одним із засновників якого є колишній голова Державіаадміністрації Михайло Семенов – партнер Володимира Сівковича (колеги Клюєва по РНБО). А абревіатура UR-KAS розшифровується як: UR – Україна, а KAS – "Клюєв Андрій Сергій" (за іменами братів Клюєвих).

Через три дні після ймовірної зустрічі в Харкові на засіданні фракції "Батьківщини" був зачитаний лист Тимошенко, у якому вона вимагала негайно призупинити переговори з Банковою та відмовитися від повернення Конституції 2004 року.

Однак 12 лютого Тимошенко дозволили побачитися з керівництвом "Батьківщини".

За інформацією джерел, за результатами цієї зустрічі Тимошенко погодилася з аргументами Арсенія Яценюка та Олександра Турчинова щодо повернення Конституції 2004 року. При цьому в опозиції вважають, що цей процес Партія регіонів провалить.

Щодо прем'єрства Яценюка, то в "Батьківщині" упевнені, що це маніпуляції з боку Банкової, тому вирішено розділити відповідальність за цей крок з Майданом, який найімовірніше буде проти входження Яценюка в "коаліційний уряд".

Раніше газета "Комерсант-Україна " з посиланням на свої джерела в опозиції писала, що Клюєв проводив у Харкові зустріч із ув’язненою екс-прем'єром Тимошенко для виходу з кризи.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...
Реклама: