У грудні "Перший національний" став лідером за кількістю "джинси"
Найбільша кількість матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності у грудні минулого року спостерігалася на "Першому національному".
Про це йдеться в результаті моніторингу "Телекритики", проведеного із 10 по 16 грудня.
За грудень місяць, загальна кількість матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками цензури, була загалом трохи меншою, ніж у попередньому місяці.
Сталу – впродовж трьох місяців – тенденцію до зменшення подібних матеріалів демонструють СТБ і Новий канал. Антилідером цього списку вже котрий місяць продовжує залишатися Перший канал.
"У реалізації політичного замовлення значну роль продовжують відігравати замовчання тем або їхніх складових (позицій і аргументації окремих сторін, експертних оцінок, конкретних фактів і бекґраундів), оприлюднення яких є невигідним для влади", - йдеться в результатах моніторингу.
За загальною кількістю замовчувань важливих тем, думок, фактів також лідерство належить "Першому національному".
Впродовж визначеного періоду грудня минулого року експерти нарахували 71 такий випадок. Таку ж кількість "замовчувань" спостерігали на "Новому каналі". Третю позицію розділив канал СТБ і "Україна" - 70 випадків.
У звіті також повідомляється, що канали групи Пінчука піарять заходи Фонду самого Пінчука і Фонду його дружини, а "Україна" – мистецькі заходи, фінансовані холдингом СКМ.
На Першому каналі піарили Білгород-Дністровський завод медвиробів, СКМ і захід Фонду Фірташа.
"1+1" обстоював бізнес-інтереси феросплавних заводів Коломойського. Крім того, на "1+1" і ICTV вийшло по сюжету про відкриття українського YouTube корпорацією Google.