CTR банерів важливіше за душевний спокій користувачів?
Неділя, 3 вересня 2000, 22:38
Здається, історія з "вибухонебезпечним форматом" банерів Української Банерної, про який писала УП, завершилася для Інтернет-користувачів щасливо. УБМ оголосила про закриття формату банерів 88х31, що самі "відкриваються", з 1 вересня. "Ми висловлюєм здивування тією кількістю сайтів, які підключилися до участі в цій "російській рулетці" в перші ж дні. Як так можна? Так переможе добро!" - повідомляє з цього приводу банерна мережа. Наважуємося сподіватись, що формат закритий, у тому числі, і стараннями нашого видання, ініціативу якого підхопили і Корреспондент.net і UAToday. Святкуємо перемогу!
Але боротьба за ефективність банерної реклами в Україні, схоже, активно продовжується. Оригінальний спосіб її підвищення застосував тепер новий інтернет-проект Корреспондент.net. Сторінки, на які волею банерних мереж попадають банери цього сайту, поводяться надто незвичайно. Виходите ви, наприклад, на одну з наших сторінок почитати матеріал, як раптом вжик - і сторінка скаче вниз, і перед вашими очима з'являється банер згаданого контент-проекту з анонсами матеріалів видання. Нерідко виникає ситуація, коли відвідувач вже почав читати перші рядки матеріалу, - але дзуськи, сторінка кудись "втекла". Це завантажився банер Корреспондента! Зрозуміло, це спричиняє закономірне роздратування...
Звичайно, сайт є полігоном для показу банерів, але далеко не в першу чергу. І місце, а відповідно і роль, відведені творцем сайту рекламним банерам, поки залишалися непорушними. Тому ініціатива Корреспондента виглядає такою, що лякає, особливо у світлі величезних можливостей, які надає порівняно новий в Україні формат HTML-банерів. Не виключено, що створивши відповідний скрипт, такі банери можна примусити виконувати на сторінці сайту практично все, що забажається. І, очевидно, українським банерним мережам непогано було б офіційно (поки що всі HTML і FLASH-банеры проходять перевірку адміністраторами мереж) увести заборону на використання деяких засобів (наприклад, використання банерами звукових ефектів). Інакше провокаційність український банерної реклами може зашкалити за розумні межі.
Але боротьба за ефективність банерної реклами в Україні, схоже, активно продовжується. Оригінальний спосіб її підвищення застосував тепер новий інтернет-проект Корреспондент.net. Сторінки, на які волею банерних мереж попадають банери цього сайту, поводяться надто незвичайно. Виходите ви, наприклад, на одну з наших сторінок почитати матеріал, як раптом вжик - і сторінка скаче вниз, і перед вашими очима з'являється банер згаданого контент-проекту з анонсами матеріалів видання. Нерідко виникає ситуація, коли відвідувач вже почав читати перші рядки матеріалу, - але дзуськи, сторінка кудись "втекла". Це завантажився банер Корреспондента! Зрозуміло, це спричиняє закономірне роздратування...
Однією із найважливіших характеристик банера є відношення кількості кліків на нього до числа його показів. По статистиці середній відгук ("click/through ratio", CTR) у банерів, тих, що використовуються у Рунеті складає біля 2%. CTR згаданого банера Корреспондента - 2.17% (згідно даним NBN за 2 вересня). Загалом - небагато. Ефективність банерної реклами УП на PBN+ 2 вересня о 17:00 складала 9.8%, а CTR окремих банерів навіть біля 20%! |
Звичайно, сайт є полігоном для показу банерів, але далеко не в першу чергу. І місце, а відповідно і роль, відведені творцем сайту рекламним банерам, поки залишалися непорушними. Тому ініціатива Корреспондента виглядає такою, що лякає, особливо у світлі величезних можливостей, які надає порівняно новий в Україні формат HTML-банерів. Не виключено, що створивши відповідний скрипт, такі банери можна примусити виконувати на сторінці сайту практично все, що забажається. І, очевидно, українським банерним мережам непогано було б офіційно (поки що всі HTML і FLASH-банеры проходять перевірку адміністраторами мереж) увести заборону на використання деяких засобів (наприклад, використання банерами звукових ефектів). Інакше провокаційність український банерної реклами може зашкалити за розумні межі.
var korbw = new checkBrowser(); if ( korbw.ie5 ) korbanner.korplace.scrollIntoView(true); саме ці рядки коду скрипта забезпечують "активну" поведінку банера Корреспондент.net в IE5... |