Сетевой маркетинг – это класс

Четвер, 14 жовтня 2010, 14:18

"Вы не думайте, что я сюда сам пришел. Меня Владыка благословил, - починає свою проповідь кремезний отче у рясі. - Как садовод садоводу - я вам могу следующее сказать - я пытался выходить на огород и убеждать, убеждать сорняки, чтобы они не росли там, где мы посадили то, что нам надо - картошку. И знаете, какой был результат - ноль. Приходиться брать сапку и вырубать корень - скоренять".

Бабуся поруч схвально киває, слухаючі притчу про помаранчеву владу.

"Понимаете, да? Бесполезно сорняки убеждать, чтобы они там не расли - надо искоренять!", - настоятель общини святої Блаженної Матрьони Московського патріархату пояснює диспозицію на цих виборах.

Коротко стрижена білявка - керівниця цього "клубу виборців", тактовно натякає: "Отче, время...".

Коли отче Сергій замовкає, Олена кидає в зал: "Ну, вы же поняли? Да?".

В залі мертва тиша. За мить в руках керівниці вже стопка анкет, на лакованому столі поруч агітки та пакунок щойно видрукованих газет Партії регіонів.

- Девочки, заполняйте і кладите сюда!

- Вот здесь пишите, кто вас привел, - тицяє пальцем.

Заповнюю порожні рядки - "Марія Валеріївна Землянська, студентка, живу в Сумах...", - обманюю папір.

"Я пишу Антонова, а ти - Дитюк", - на вухо підказує що писати в графі "Кто привел" Настя. Вона - журналістка сумської газети "Панорама". Газета, яку створив письменник Євген Положий, звернулася до нас - в бюро журналістських розслідувань "Свідомо" - з проханням допомогти.

Вони дізналися про загадкову схему здобуття голосів, яку начебто сконструював під вибори сумський губернатор Юрій Чмирь. І сподіваються, що разом з київськими журналістами оприлюднювати таке буде безпечніше.

За легендою, я корінна сумчанка, навчаюсь в Аграрному університеті. Настя - мій провідник у світ "політичних продажів". До речі, Дитюк - то не справжнє її прізвище, адже працювати їй доводиться в рідному місті.

Чому це важливо - хто кого привів послухати передвиборну пропаганду? Тому, що це не просто зустріч з виборцями в штабі Партії регіонів. Це - частина грандіозної піраміди, побудованої за принципом мережевого маркетингу.

"Следующий "Клуб избирателей" завтра, в это же время -  кілька разів нагадує Олена. - А в понедельник, как всегда, тренинг".

Її прізвище - Діцул. Вона теж не з Сум. Як випливає з її особистої сторінки в "Моем мире", Олена - одеситка. За її плечима - 13 років роботи в мережевому маркетингу. Вона один з провідних продавців компанії Vision, що торгує біодобавками та косметикою.

Зараз Олена - агітатор Партії регіонів. І в анонсований понеділок натхненно ділиться досвідом прямих продажів. "Кто сегодня пришел в первый раз - поднимите руки. Давайте поаплодируем этим людям", - кидає пронизливий погляд у простору залу центрального у Сумах Будинку культури імені Фрунзе.

"Партия регионов - это хорошо или плохо? Их нужно поддержать на выборах? Кто так считает - поднимите руки!", - вибиває зізнання з зали майстер продажу косметики.

"Наша с вами задача дать веру людям, что? Вопросы, что? - правильно - решаемые! И что они будут решаться, если они сделают правильный, что? - выбор! - відкладає в сторону мікрофон. - Я буду отсюда говорить, на сцену не стану подниматься. Сегодня нас немного. Меня же все слышат? Подсаживайтесь ближе!".

Зала слухається. Ми з Настею теж підсуваємося як бандерлоги з Мауглі.

"Как дела? - питає тренер дівчину у блакитній кофтині з першого ряду. - Ты - явный аудиал. Обратите внимание, отвечая на вопрос зрачки в сторону".

Не відриваючи очей від приголомшеної дівчини, до рук бере газету, що обережно розкладені позаду - на сцені.

"Если вы аудиалу скажите - "посмотри" - он придет домой и выкинет газету...", - пояснює, як правильно давати агітку таким, як ця білявка.

"Кто со мной согласен - поднимите руку! Я говорю правду - поднимите руку!".

Ліс рук.

"...Если вы определили, что это визуальный человек, то вы говорите - посмотри. Посмотри, какая статья! Я просмотрел - все статьи здесь интересные, это удивительно. И если ты почитаешь, то ты увидишь, как важна эта газета!", - продовжується майстер-клас.

Всі уважно записують.

"Я слышал, что в этой газете... Аудиалы - это вообще самая благодарная публика".

"Ага, їм нічого давати не треба", - жартують хлопці позаду.

Олена не звертає на них жодної уваги: "Я слышал, потому что народ, я ж слышал! Слушай, я слышал в газете..., то, что я услышал, меня просто... Ты прочитай, а потом, когда ты все расскажешь, то все люди тебя услышат. То есть слово "слышал" - должно быть ключевым".

За півтори години тренінгу рука вже автоматично тягнеться догори. "Если это важно - поднимите руку! Кто знает о чем я - поднимите руку!".

"Наша задача - чтобы они поверили, что новая власть поможет решить эти проблемы, если они сделают правильный выбор, - підсумовує Олена. - Нам пора уже заканчивать. У меня сегодня еще два тренинга".

"Свідомо" записало цей майстер-клас для вас.



"Нужно быть уверенным! Нужно соглашаться! Не спорить! Не сомневаться!". В проекті, який так і називається - "Мережеві агітатори", - задіяні десятки професіоналів пірамід продажів з усієї країни. Пошук прізвищ агітаторів виводить на сторінки компаній, що продають косметику, БАДи, посуд, побудову хімію, білизну.

На вершині сумської піраміди стоїть уродженець Росії Нікіта Громико. "Це наш вчитель", - з непідробною повагою кажуть про нього усі інші "мережеві агітатори".

Збільшити

У своєму блозі Громико стверджує, що ще в 1997 році став зіркою Vision, що торгує БАДами та косметикою. Блог наповнений доказами успішного життя "мережевика": риболовля в Мексиці, круїзи на лайнері, будинок у Каліфорнії. Перед приїздом до Сум Нікіта збільшував продажі компанії Vemma - тих самих БАДів та косметики.

Нікіта любить тему родинних зв'язків з Андрєєм Громико, який 28 років був міністром закордонних справ СРСР.

"Мене часто запитують:"Не родич чи я А. А. Громико, - пише він у блозі. - Я, посміхаючись, віджартовуюся "Всі ми брати по розуму". Хоча, справедливості заради, зауважу: хоч і віддалену, але зв'язок я маю з цим видатним дипломатом".

Збільшити

Щотижня його мережа проводить десятки зборів по всій Сумщині. Ось розклад із закритого сайту "мережевих агітаторів" на цей тиждень.

Сайт - прекрасний доказ того, як десятки державних службовців у робочий час агітують за Партію регіонів. Або як агітація розпочалася задовго до 2 жовтня, коли кандидати партії отримали право агітувати.

Ось, наприклад, Громико у серпні рекламує кандидата в мери Сум Віктора Федорченка.

А ще з бази даних на сайті виходить, що в мережі вже понад 130 тисяч сумчан. І це дуже серйозно, бо проект "мережеві агітатори" - як і будь-який подібний проект з продажу порошків чи трусів - передбачає, що кожен учасник отримує гроші. Єдина відмінність - в цьому проекті йдеться про голоси виборців.

"375 тисяч гривень на сьомому рівні, - пояснює телефоном Юля Антонова. Вона привела в мережу журналістку "Панорами", а журналістка "Панорами" - журналістку "Свідомо". Насті мають заплатити за мене, Юлі - за нас обох. - Наше завдання - щоб люди відвідували Клуби виборців і щоб прийшли на вибори і проголосували за потрібного нам кандидата з Партії регіонів", - роз'яснює Юля.

Ось схема комісійних і бонусів, які зростають в залежності від кількості людей у вашій гілці.

В разі перемоги (60%)

Грн. в місяць (40%)

Гілка, кількість осіб

За результатами виборів (60%)

Грн. в місяць (40%)

%

рівень

6,00

4

5

1,2

0,8

5

1

30,00

20

25

1,2

0,8

5

2

450,00

300

125

3,6

2,4

15

3

2 250,00

1500

625

3,6

2,4

15

4

11 250,00

7500

3125

3,6

2,4

15

5

75 000,00

50000

15625

4,8

3,2

20

6

375 000,00

250000

78125

4,8

3,2

20

7

Щоб вам почали платити, потрібно створити свою "п'ятірку". Тобто привести п'ятьох людей. (Я так і зробила). За кожного з них вам заплатять по 10 гривень в якості бонусу і ще по 2 гривні комісійних за людину.

Якщо кожен з вашої п'ятірки приведе по п'ять своїх людей, у вашій гілці буде вже 25 осіб. Тоді ви переходите на наступний рівень. За кожну людину з нижчих рівнів у вашій гілці вам мають заплатити по 2 гривні.

Працюючи за такою схемою, до сьомого рівня ви можете набрати 78 125 людей, за яких обіцяно 625 тисяч гривень.

Але є одна умова. До виборів агітатори можуть розраховувати тільки на 40% суми. Якщо Партія регіонів візьме по області більше 60% голосів, тоді обіцяють віддати інші 60%.

У такий спосіб кожен учасник мережі фінансово зацікавлений в результаті партії влади. Не треба фотографувати бюлетень як доказ, що ви проголосували. Думайте краще про свій гаманець.

Як кожен учасник мережі, я маю логін та пароль. Спробуйте, якщо цю статтю ще не прочитали організатори піраміди: www.mlmagitator.com

Мій логін - 126671

Мій пароль - 0661461025

 
Ми знайшли доступ і до даних лідера нашої гілки - Юлі. В її мережі станом на 9 жовтня було 999 агітаторів. Є тут і я.

Є дані і про саму Юлю. В мережу її привела людина з кодом 100001. Це - Нікіта Громико. Під таким номером він проходить у відомості про оплату послуг агітаторів, копію якої нам принесли інші учасники схеми.

Збільшити

Зверніть увагу на графу Алли Ковтун. За серпень їй нарахували 4 466 гривень з копійками . (Пам'ятайте, це лише 40%). Алла - один з керівників обласного штабу Партії регіонів.

Чи справді це робиться за наказом губернатора?

З букетом прямо на вході мене зустрічає Юля Антонова: "Билетики уже взяли?".

Як я можу пропустити "Обласні збори проекту" Мережеві агітатори"!?

Навколо того самого БК Фрунзе повно людей. Біло-блакитні кульки на колонах, хлопці з прапорами навколо будівлі. У залі  класичні костюми змішуються з білими блузами і святковими сукнями. У багатьох в руках квіти.

 

"Партія регіонів, Партія регіонів - за любов і волю. Партія регіонів, Партія регіонів - ми завжди з тобою", - співають колонки по всьому будинку культури.

За мить музика затихає і розносить командне - "Громко хлопайте в ладоши!" До зали під овації входять губернатор та Нікіта Громико.

Він першим - під вибух зали - виступає.


"На мой взгляд, сейчас момент, когда надо наших политических оппонентов, хотел назвать другим словом - "оранжевую чуму" - вымести из нашей страны, - Артистично взмахує рукою мережевик. - И дать возможность здравым силам руководства нашей страны и тем людям, которые понимают, что сделать нужно в экономике нашей страны, в ее политической жизни для того, чтобы нам всем с вами стало жить лучше. Как Вы считаете, это важно вообще?".

Зал: "ДА!!!"

"Я хотел бы, чтобы вы внимательно послушали. На сегодняшний день нам очень с вами повезло, потому что за три года работы я не встретил ни одного человека, подобного Юрию Павловичу. Который, не находясь внутри сетевого маркетинга, тем не менее, смог оценить, что это такое, в чем его сила - и мы начали его применять, эту технологию сетевой агитации, в Сумской области.

Обратите внимание на эту дату. Именно 31 октября 2010 года у каждого из нас с вами есть возможность показать не на словах, а на деле свой патриотизм. К этому, товарищи, я вас и призываю. Ура...

И я не шучу. Очень важно 31 октября пойти на выборы и проголосовать за кандидатов. Каких?"...

"Партию регионов!!!".

"Я не слышу вас, сумчане! Аплодисменты! Громче!!! Ап-плодисменты!" - тепер вже моя перша знайома в цій піраміді Олена Діцул захоплено кричить зі сцени.

Поруч - губернатор Чмирь.

"Хочу сказать от Партии регионов, что сетевой маркетинг - это класс.

...Теперь о главном. Почему я и областная власть - Партия регионов - поддержали этот проект? Потому что считаю: недостаточно жители Сумской области знают те дела и результаты, которые делаются ради них. Потому что власть сегодня работает для людей.

И мы должны доказать, я имею в виду, мы - власть, - что работаем для их жизни, для улучшения их комфортного существовании в нашей области, предлагаем программу...

И вот сегодня сетевой маркетинг, который позволяет доносить людям правду, ту, что мы делаем ради них - это и есть та ниточка... донесения информации. Без нее никуда. Да, сложная область, да, много разочаровавшихся. Но мы сегодня делаем жизнь лучше...".

Марія Землянська, бюро журналістських розслідувань "Свідомо" , Анастасія Мазур, газета "Панорама", Суми, для УП

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді